Follow Me ^_^

Wednesday, April 01, 2009

Youth Club @ Hotlink !




Bismillah...
Semalam..
Sim kad aku tak berfungsi..
aku hampir2 hendak mematahkan kad sim aku..
hanya boleh menerima panggilan dan sms..
panggilan keluar dan sms tidak boleh dihantar..
aku sangat bengang dengan Hotlink !

Tapi..
Segalanya Berubah hari ini..
kawan aku  Azmir, sms aku..
dia kata hotlink ada buat plan baru untuk pelajar-pelajar di campus..
Plan baru ini dipanggil Hotlink Youth Club..
Mmg murah kadar sms dan panggilan yang ditawarkan..
Malangnya hanya untuk warga kampus..
Tapi bagi mereka-mereka yang pernah mendaftar campus zone sebelum ini, dapat menikmati plan ini secara automatik,walaupun sudah bergraduat dan bekerja..
Cuba check tarikh luput baki anda..
sekiranya sehingga 2013, ia bermakna anda tergolong dalam golongan itu..(yea ! termasuk aku)
tapi aku tidak pasti sama ada hotlink akan menstruktur semula dan mereka-mereka yang didapati sudah bergraduat akan ditarik kemudahan ini..(harap2 tidak) :)

Untuk maklumat lanjut layari : Hotlink.com.my



1 comment:

eira said...

sy na twu cre wt copy mesej..
ia trlalu pnting..

Anda Mungkin Meminat Post ini Juga :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...